2009. június 29., hétfő

Babakocsi kerekei

Babakocsi választási szempontok - 7. rész

A babakocsi vásárlásnál figyelemmel kell lennünk a babakocsi kerekinek számára, méretére, és hogy bolygós-e (hogy mi az a bolygós babakocsikerék? Mindjárt elmagyarázom).
  • babakocsi kerekeinek száma
A legalapvetőbb különbségek a babakocsi kerekeinek számában van. A legújabb divat szerint a babakocsinak három kereke van, elől egy, és hátul kettő. Akik ennek megalkotói voltak, azzal érveltek, hogy az első egyedüli kerék miatt nagyon könnyű a babakocsit navigálni, alkalmas sportolásra: futásra és görkorcsolyázásra.
Hát, én erről sajnos nem tudok nektek tanácsot adni, mert én nem ilyet használok, de még nem sok kismamától hallottam, hogy tetszene nekik a kinézete, és szerintem könnyebben is borul. Még egyszer, ez saját vélemény! Ha valaki tud írni saját tapasztalatairól, szívesen veszem, a megjegyzések között írjon pár jó szót a háromkerekű babakocsik védelmében, (vagy épp azzal szemben)!

  • babakocsi kerekeinek mérete

A babakocsi kerekeinek mérete azért fontos, mert minél nagyobbak a kerekek, annál jobban tudod tolni egyenetlen talajfelszínen. Pl. fűben, föld úton, kavicsban. Ezt mindenkinek el kell döntenie, hogy hol lesz rá szüksége.

Vannak pumpálható típusok és tömör gumikerekűek is. (Igazából szerintem nem gumi, hasonlít a műanyaghoz is, de nem tudom, miből van. Én ugyanis nőből vagyok:-)))

  • bolygókerék

A leglényegesebb viszont a bolygókerék. Azokat a babakocsikerekeket nevezik így, amelyek nem rögzítettek a tengelyen, hanem elforognak 360 fokban. Ez teljesen megkönnyítik a navigálást. Az én babakocsimnak az első kerekei bolygósak, és annyira könnyen kezelhetővé válik tőle a babakocsi, hogy a legzsúfoltabb boltban is könnyen tudok vele közlekedni (anélkül, hogy leborítanék vele valamit). Úgyhogy ezt mindenkinek ajánlom a babakocsi vásárláskor kizáró szempontnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha a témával kapcsolatosan akarsz megjegyzést írni, itt megteheted.

Ajánlott blogok

Create your own banner at blendgeek.com
-